بكاريزما فريدة من نوعها محمد عبدالمجيد ينشر البهجة والسرور بتقليد تامر حسني

318

- الإعلانات -

 

صورة أرشيفية

 

 
تغطية/باسل نور الدين 

- الإعلانات -

السبت ٦ نوفمبر ٢٠٢١.
 

استطاع الفنان الشاب محمد عبد المجيد بكاريزماته الخاصة ،أن ينشر البهجة والسرور علي رواد الفيسبوك حيث نشر عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك فيديو يقلد فيه صوت الفنان تامر حسني في حديثة و ألقى عددا من الإعجابات  والتعليقات، فا منها من يقول إنه يقلد الفنان تامر حسني باقتدار ومنها  من يقول إنه تامر حسني نفسه ! ،وكثير من التساؤلات كيف ذالك !

 

محمد عبد المجيد عبر فيسبوك

في سؤالا يترأس ذالك الفيديو  ويحمل صيغة الاندهاش سأل محمد عبد المجيد جمهوره عبر صفحته الرسمية على الفيس بوك (بيقولو إن صوتي شبه تامر حسني! ??)

 
محمد عبد المجيد عبر فيسبوك

 

- الإعلانات -

 
 
 
 

 

 
 
 

وبعد أن ألقي هذا الفيديو كل هذه التعليقات   و التساؤلات حول هذا الموضوع أراد محمد عبدالمجيد أن يوجه رسالة  يوضح فيها مدي حبه لتامر حسني  متأثراً بنجاحه قائلاً:
(اخر لقاء بيني و بين تامر حسني كان بتاريخ 24 اكتوبر 2013 ✍?
لسه فاكر اليوم بكل تفاصيله .. من وقتها وانا واخد قرار إني لما اقابل تامر حسني هقابله وانا بشتغل معاه في فيلم او مسلسل ، لاني شوفت في الراجل ده طاقة إيجابية رهيبه مش طبيعيه و شوفت في عينه نجاح كبير و حد طموح فـ ده شجعني اني اشتغل على نفسي و أنجح زي الراجل ده و من اول 2014 بدأت اكون ممثل و وصلت ل 11 عمل فني مستقل ما بين افلام قصيره و مسلسلات قصيره و حققت حوالي 22 مليون مشاهده لكل افلامي على يوتيوب .. و ان صوتي شبه تامر حسني فـ دي حاجه مش مقصوده و ممكن تكون صدفه من ربنا انه يجعل في شبه بالطريقه دي في الصوت و دي حاجه مفرحاني ان صوتي زي تامر ❤️ انا بشتغل على نفسي و بجتهد لحد ما اوصل اني اشتغل مع تامر حسني .. و شكرا تفاعلكم مع فيديو صوتي شبه تامر! ، الدعم بيفرحني و يشجعني اكتر ، و اللي عايز يشوف افلامي يكلمني طبعا و هبعتله كل شغلي .)

 
 

 

 
 

تصريحات خاصة لمجلة فنون:

في تصريحات خاصة لمجلة فنون أوضح محمد عبدالمجيد :-
(اوجه الشبهه بين صوتي وصوت الفنان تامر حسني هي صدفة. عشان انا بحب تامر كاشخصة مش عشان شغله بس
هو تامر حسني إنسان جميل جدا وجدع في نفس الوقت)
واضاف (تامر انا لما شوفته شوفت شخص إيجابي جدا وطموح جدا
انا شوفته في ٢٤ اكتوبر ٢٠١٣ من وقتها انا شوفت شخص ناجح وقولت انا عايز انجح زي الراجل دا
مكنتش لسه عملت اي حاجه  بالنسبة للتمثيل وخدت عهد علي نفسي اني مش هقابل تامر حسني الا لو انا ناجح واشتغل معاه )
وتابع (الطاقة الإيجابية الي خدتها لما شوفت تامر حسني خلتني اشتغل علي نفسي اكتر خلتني احب الشغل ويكون في ناس يتابعني فعلا ودي حاجه مفرحاني جدا)

 
 

محمد عبد المجيد سعيد بعرض فيلم التجربة في سينما الحرية والإبداع :-

من ناحية أخري أعرب محمد عبدالمجيد عن سعادته البالغة من عرض فيلم التجربة في سينما مركز الحرية والإبداع بمحافظة الاسكندرية  علي الرغم من وجود بعض الإنتقادات حول طرق انتاج الفيلم ولكن أوضح أنه يجب أن يؤخذ في الإعتبار أن إنتاج الفيلم كان ذاتياً و الإمكانيات كانت محدودة .

 

 

 

 اخر الأعمال الفنية :-

انتهي محمد عبدالمجيد من تصوير آخر أفلامه وهو فيلم ذهاب بلا عودة ومن المنتظر الانتهاء من أعمال المونتاج وتحديد موعد عرض الفيلم .
 
 
 
 

- الإعلانات -

تعليق 1
  1. Muhamed Abdulmajid يقول

    شكرا جدا مجلة فنون ❤️?

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com